- Argumentācija I, 8 stundas
- Galda spēļu izstrāde un izmantošana izglītībā, 10 stundas
- Inovācijas studiju procesa kvalitātes uzlabošanai, 12 stundas
- Izglītojošās robotikas integrēšana sākumskolas izglītības saturā, 8 stundas
- Izlaušanās un vides spēļu izstrāde un izmantošana izglītībā, 10 stundas
- Latviešu valodas kā svešvalodas lasīšanas prasmes veicināšana digitālajā vidē, 16 stundas
- Mūzika vispārizglītojošās skolās 2.0: digitālo tehnoloģiju integrēšana stundās, 8 stundas
- Psihiskās veselībpratības nozīme izglītības vidē, 16 stundas
- Spēles kā aktīvās mācīšanās metode, 6 stundas
- Varbūtību teorija un statistika vidusskolā,12 stundas
- Veselībpratības veidošana kā integrēts temats mācību priekšmetu saturā un izglītības vidē, 24 stundas
- Vienaudžu mācīšanās lasītprasmes attīstībai, 24 stundas
- Vienkāršoti digitāli risinājumi spēļu izstrādei un izmantošanai izglītībā, 10 stundas