Veids Pedagogu profesionālās kompetences pilnveides programma
Anotācija

Programmas mērķis ir nodrošināt profesionālās pilnveides iespējas ģeogrāfijas pedagogiem, veidojot izpratni par mākslīgā intelekta (MI) sniegtajām iespējām un tendencēm, kā arī attīstot prasmes izmantot MI rīkus, strādājot ar ģeogrāfijas mācību saturu pamata un vidējās izglītības posmos.

Programmas uzdevumi:

  1. Veidot izpratni par MI darbības principiem, vēsturisko attīstību, galvenajiem jēdzieniem/koncepcijām un pielietojumu dažādās nozarēs.
  2. Veicināt atbildīgu un ētisku MI un izglītības mijiedarbību, tostarp, pilnveidojot zināšanas par uz MI attiecināmo regulējumu.
  3. Padziļināt izpratni par MI rīku dažādību un to pielietojumu ģeogrāfijas izglītībā, izsverot to sniegtās priekšrocības un riskus.
  4. Attīstīt praktiskās iemaņas konkrētu MI rīku izmantošanā.
  5. Pilnveidot prasmes, lai stratēģiski integrētu MI rīkus ģeogrāfijas mācību stundās, uzlabojot mācību metodes un skolēnu iesaisti.
Padziļināt izpratni par MI izmantošanas tendencēm mācību procesā un nodrošināt spēju īstenot pastāvīgu profesionālo pilnveidi MI rīku izmantošanas jomā.
Mērķgrupa un nepieciešamās priekšzināšanas

Mērķgrupa: ģeogrāfijas skolotāji.

Apjoms un īstenošanas forma Kopējais programmas apjoms ir 36 stundas, tai skaitā 13 lekciju stundas un 23 semināru un praktisko darbu stundas. Nodarbības plānotas klātienē 2024. gada 19. – 22. augustā LU Dabas mājā (Jelgavas iela 1, Rīga).
Maksa 160 EUR
Apmaksas kārtība

Rekvizīti:

LATVIJAS UNIVERSITĀTE
Nodokļu maksātāja reģ. Nr.90000076669
Izglītības iestāžu reģ. Nr. 3391000218
Luminor Bank AS Latvijas filiāle, RIKOLV2X
Konts: LV10RIKO0000082414423

Maksājuma mērķī Jūsu: vārds, uzvārds, personas kods, maksa par kursiem “Mākslīgais intelekts ģeogrāfijas izglītībā”

Informācija par pieteikšanos Pieteikšanās nav atvērta
 
Programmas saturs

1. Ievads. Kas ir mākslīgais intelekts?
2. Mākslīgā intelekta izmantošanas labā prakse. Ētiskie un tiesiskie aspekti.
3. Mākslīgais intelekts ģeogrāfijas izglītībā.
4. Mākslīgā intelekta rīki.
5. Kopsavilkums. Mākslīgā intelekta nākotnes tendences izglītībā.
6. Mākslīgā intelekta izmantošana mācību procesā.

Programmas apguves nosacījumi Līdzdalība programmas nodarbībās un visu praktisko uzdevumu izpilde nodarbību laikā, gala projekta izstrāde.
Izglītību apliecinošs dokuments LU Apliecība par pedagogu profesionālās kompetences pilnveides programmas apguvi
Programmas vadītājs un mācībspēki

Programmas vadītāja: Elīna Apsīte-Beriņa, Dr. Geogr.
Mācībspēkus, kas piedalās programmas īstenošanā – Sindija Balode, dokt. stud., Iveta Šteinberga, Dr. Geogr.

Īstenotāja kontaktinformācija Asoc. prof. Elīna Apsīte-Beriņa 28613939, elina.apsite-berina@lu.lv