Veids Pedagogu profesionālās kompetences pilnveides programma
Anotācija

Programmas mērķis ir nodrošināt pedagogam iespēju padziļināt zināšanas par kompleksu pieeju garīgās veselības veicināšanai izglītības iestādēs un apgūt metodes, kas veicina pedagogu un bērnu/skolēnu sociāli emocionālās mācīšanās prasmes un stiprina dzīvesspēku, kā arī mazina sociālo, emocionālo un uzvedības problēmu attīstības riskus.

Uzdevumi:

  1. Padziļināt zināšanas par kompleksu pieeju vispārējās garīgās veselības veicināšanai pirmsskolas izglītības iestādēs un vispārizglītojošās skolās.
  2. Padziļināt izpratni par sociāli emocionālo mācīšanos un tās lomu pedagogu garīgās veselības veicināšanā.
  3. Padziļināt izpratni par dzīvesspēku un tā lomu pedagogu garīgās veselības veicināšanā.
  4.  Apgūt prasmi izmantot pedagogiem paredzēto rokasgrāmatu viņu garīgās veselības veicināšanai.
  5. Padziļināt izpratni par sociāli emocionālo mācīšanos un tās lomu bērnu/skolēnu garīgās veselības veicināšanā.
  6. Padziļināt izpratni par dzīvesspēku un tā lomu bērnu/skolēnu garīgās veselības veicināšanā.
  7. Padziļināt izpratni par iespējām mazināt sociālo, emocionālo un uzvedības problēmu attīstības riskus izglītības iestādēs.
  8. Apgūt prasmi izmantot skolotāja rokasgrāmatu ar papildmateriāliem, lai sekmīgi vadītu nodarbības garīgās veselības veicināšanai
Mērķgrupa un nepieciešamās priekšzināšanas Pirmsskolas, vispārizglītojošo un profesionālo izglītības iestāžu pedagogi, kuri veic grupas vai klases audzinātāja pienākumus.
Apjoms un īstenošanas forma

PProgrammas apguves procesā tiek plānots viens tiešsaistes seminārs un 3 supervīzijas. Mācības notiek attālināti tiešsaistē MS Teams platformā, laiks tiks precizēts.

Maksa 78,00 (30 cilvēku grupai)
58,00 (40 cilvēku grupai) 
Informācija par pieteikšanos Līdz 01.09.2024.
 
Programmas saturs
  1. Tiešsaistes seminārs pedagogiem. Pirms nodarbības visiem kursu dalībniekiem ir pieejamas visas rokasgrāmatas. Seminārā būs programmas teorētiskais pamatojums, izpratne par skolotāja lomu, iepazīšanās ar materiāliem, pilns ieskats materiālu lietošanā - pedagogu sagatavošanās nodarbību vadīšanai. Paralēli būs arī papildu informācija par pedagoga garīgās veselības veicināšanu, sadarbību ar vecākiem un grupas dinamikas aspektiem strādājot ar klasi attālināti vai klātienē.
  2. Pēc semināra skolotāji uzsāk nodarbību vadīšanu savās klasēs
  3. Paralēli nodarbību vadīšanai visiem pedagogiem ir jāpiedalās 3 supervīzijās, kuras paredzētas skolotāju atbalstam - pārrunāsim veiksmes un grūtības, atbildēšu uz jautājumiem, sniegšu ieteikumus, risināsim neskaidrības:
  4. Noslēgumā skolotājiem jāiesniedz elektroniski aizpildīta tabula ar datumiem, kad nodarbības vadītas un atbilstošās nodarbības numuru, kā arī turpat pierakstītu īsu pašrefleksiju par pieredzi darbā ar programmu.
Izglītību apliecinošs dokuments LU Apliecība par pedagogu profesionālās kompetences pilnveidi 
Programmas vadītājs un mācībspēki Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultātes  prof. Baiba Martinsone
Īstenotāja kontaktinformācija

Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultātes Pieaugušo pedagoģiskās izglītības centrs
Dace Kravale, e-pasts: dace.kravale@lu.lv 

 
Pieteikties