Veids | Pedagogu profesionālās kompetences pilnveides programma |
---|---|
Anotācija | Programmas mērķis sniegt ieskatu digitālo spēļu un spēliskošanas izmantojumā dažādās nozarēs un izglītībā, kā arī apgūt Genial.ly platformas piedāvātās iespējas savu digitālo spēļu vai interaktīva satura izveidē. Programmas uzdevumi.
|
Mērķgrupa un nepieciešamās priekšzināšanas | Izglītības iestāžu pedagogi |
Apjoms un īstenošanas forma | 10 stundas. |
Maksa | 34.00 EUR |
Informācija par pieteikšanos | 30.12.2024, grupas tiek komplektētas tiklīdz ir saņemti pietiekoši daudz pieteikumi. Nākošai grupai programmas īstenošana tiek plānota 2024.gada 25.11.2024. plkst.17.00-19.30. un turpinājums 30.11.2024. plkst.9.00-14.30. |
Programmas saturs | 1. Nodarbība. - Digitālu spēļu un interaktīvu materiālu izmantošana dažādās jomās. - Spēliskošanas pamati, - iepazīšanās ar spēliskotām mācību aplikācijām. - Digitālu spēļu piemēri, viedtālruņos, datorā, VR (ja ir piekļuve telpām), spēļu elementu atpazīšana. - Izmantošanas izvērtēšana. 2. Nodarbība. - Rīki/platformas, kur var veidot vienkāršas spēles (piemēram, lietotnes, google rīki, H5P). - Dizaina īpatnības un ietekme uz spēlētājiem. - Savu spēļu izstrāde. 3. Nodarbība. - Darbu prezentēšana. - Sava darba un iepriekš izvirzīto mērķu novērtēšana. |
---|---|
Programmas apguves nosacījumi | Aktīva dalība nodarbībās un doto uzdevumu izpilde. |
Izglītību apliecinošs dokuments | Apliecība par pedagogu profesionālās kompetences pilnveides programmas apguvi. |
Programmas vadītājs un mācībspēki | Elīna Grāvelsiņa, Mg.paed. |
Īstenotāja kontaktinformācija | Pieaugušo pedagoģiskās izglītības centra tālākizglītības speciāliste Ineta Miškuna, e-pasts ineta.miskuna@lu.lv |