Veids Pedagogu profesionālās kompetences pilnveides programma
Anotācija

Programmas mērķis ir papildināt pedagogiem zināšanas un praktiskas iemaņas kā izmantot jau gatavas spēles un spēliskošanas lietotnes, kā arī izprast jaunu spēļu izstrādes gaitu.

Programmas uzdevumi.

  • Iepazīstināt pedagogus ar spēļu un to element izmantošanu izglītībā, kā arī tēmai atbilstošo terminoloģiju (izglītojoša spēle, spēlē balstīta mācīšanās, nopietnās spēles, spēliskošana, uc.) un to atšķirīgajām iezīmēm.
  • Sekmēt izpratni par spēļu un to elementu izmantošanas ieguvumiem un riskiem.
  • Veicināt teorētisko zināšanu integrēšanu praksē, savas izglītojošas spēles dizaina izstrādē.
Mērķgrupa un nepieciešamās priekšzināšanas Izglītības iestāžu pedagogi
Apjoms un īstenošanas forma

6 stundas.
Nodarbības notiks attālināti tiešsaistē MS Teams platformā.

Maksa

22.00 EUR.

Informācija par pieteikšanos 30.12.2024, grupas tiek komplektētas tiklīdz ir saņemti pietiekoši
daudz pieteikumi.
 
Programmas saturs
  1. Iepazīšanās ar pasniedzēju, dalībniekiem, programmu, mācīšanās mērķu nospraušana, savu zināšanu novērtēšana.
  2. Terminoloģija (aktīvā mācīšanās, spēlē balstīta mācīšanās, rotaļa, spēles, spēliskošana uc.) un to piemēri.
  3. Spēles dažādās nozarēs un kā zinātnes disciplīna.
  4. Diskusiju metode “Zini vai mini”.
  5. Piemēru testēšana un analizēšana
  6. Refleksijas metodes.
  7. Aktīvās mācīšanās dizaina, kurā iekļauta spēle vai to elementi izveide.
  8. Nepieciešamība. Problēmas, izaicinājuma noteikšana.
  9. Ietekmējošo faktoru analīze.
  10. Stratēģijas izveide,
  11. Realizācija, testēšana.
  12. Refleksija.
Programmas apguves nosacījumi

Aktīva dalība nodarbībās un doto uzdevumu izpilde.

Izglītību apliecinošs dokuments Apliecība par pedagogu profesionālās kompetences pilnveides programmas apguvi.
Programmas vadītājs un mācībspēki Elīna Grāvelsiņa, Mg.paed.
Īstenotāja kontaktinformācija Pieaugušo pedagoģiskās izglītības centra tālākizglītības speciāliste
Ineta Miškuna, e-pasts ineta.miskuna@lu.lv
 
Pieteikties