Veids Pedagogu profesionālās kompetences pilnveides programma
Anotācija

Mūsdienu izglītības vide ir strauji mainīga, un digitālo tehnoloģiju izmantošana kļuvusi par būtisku komponenti mācību procesā. Profesionālās kompetences pilnveides programma ir paredzēta vispārējās vai profesionālās izglītības mūzikas pedagogiem, interešu izglītības mūzikas pasniedzējiem kā arī mūzikas izglītojošu materiālu izstrādātājiem, lai pilnveidotu zināšanas un spētu efektīvi integrēt digitālās tehnoloģijas mūzikas stundās un materiālu izstrādē vispārizglītojošajām skolām.

Programmas mērķis ir skolotāju teorētisko zināšanu un praktisko iemaņu pilnveide digitālo tehnoloģiju izmantošanā mūzikas stundās vispārizglītojošās izglītības iestādēs.

Programmas uzdevumi 

  • Iepazīstināt pedagogus ar digitālo tehnoloģiju daudzveidību mūzikas izglītības kontekstā.
  • Sekmēt izpratni par digitālo tehnoloģiju integrēšanu mūzikas stundās - ieguvumiem un izaicinājumiem.
  • Veicināt teorētisko zināšanu integrēšanu praksē,   digitālo tehnoloģiju (mūzikas lietotnes, interneta resursi, robotika, virtuālā un papildinātā realitāte) testēšanu un pielāgošanu mācību saturam.
Mērķgrupa un nepieciešamās priekšzināšanas Izglītības iestāžu mūzikas pedagogi ar atbilstošu kvalifikāciju.
Apjoms un īstenošanas forma

8 stundas.
Nodarbības notiks klātienē

Maksa

32.00 EUR

Informācija par pieteikšanos

30.12.2024, grupas tiek komplektētas tiklīdz ir saņemti pietiekoši daudz pieteikumi. Nākošai grupai programmas īstenošana tiek plānota 2024.gada 2.decembrī (pieteikties līdz 29.novembrim).

Programmas saturs

Programma tiks organizēta piecās nodarbībās.

1.  Nodarbība.

Digitālo tehnoloģiju integrēšana mūzikas stundās.

  • Pārskats par digitālo tehnoloģiju izmantošanas nozīmi, ieguvumiem un izaicinājumiem mūzikas stundu kontekstā. 

  • Mūzikas stundu plānošanas modelis izmantojot digitālās tehnoloģijas.

2.  Nodarbība.

Lietotņu un interneta resursu integrēšana mūzikas stundās.

  • Dažādu mūzikas lietotņu un interneta resursu apskats un testēšana. 

  • Mūzikas lietotņu un interneta resursu integrēšanas iespējas dažādu mūzikas tematu ietvaros (balstoties Skolas2030).

3.  Nodarbība.

Robota “iRobot Root” izmantošana mūzikas stundās.

  • iRobot Root funkcionalitātes izpēte, uzdevumu veikšana, metodisko materiālu apskats.

  • Grupu darbs. Mācību uzdevumu izstrāde mūzikas stundām izmantojot iRobot Root. 

  • Grupu darba izstrādāto uzdevumu prezentācija. 

4.  Nodarbība.

Virtuālās un papildinātās realitātes tehnoloģijas mūzikas stundās. 

  • Iepazīšanās ar virtuālās un papildinātās realitātes tehnoloģiju funkcionalitāti.

  • Iepazīšanās ar mūzikas apguves stratēģijām un metodēm virtuālajā vidē. 

  • Mūzikas aplikāciju, mūzikas izglītības spēļu un video testēšana virtuālajā vidē.

5. Nodarbība.

Skolēnu motivācijas un radošuma veicināšana izmantojot digitālās tehnoloģijas mūzikas stundās.

  • Iepazīšanās ar mūsdienu pētījumiem par skolēnu motivāciju un radošumu mūzikas stundās izmantojot digitālās tehnoloģijas.

Nozares aktualitātes un mūsdienu tendences vispārējā mūzikas izglītībā dažādās valstīs.

Programmas apguves nosacījumi

Aktīva dalība nodarbībās un doto uzdevumu izpilde.

Izglītību apliecinošs dokuments

Apliecība par pedagogu profesionālās kompetences pilnveides programmas apguvi.

Programmas vadītājs un mācībspēki

Anastasija Jevstigņejeva, maģistrantūras studente

Īstenotāja kontaktinformācija

Pieaugušo pedagoģiskās izglītības centra tālākizglītības speciāliste Ineta Miškuna, e-pasts ineta.miskuna@lu.lv

Pieteikties